.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسانه اساسي‌ترين ابزار براي ترويج فرهنگ ايثار

سرپرست اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور گفت: رسانه‌ها اساسي‌ترين ابزار براي ترويج فرهنگ ايثار در جامعه هستند.

رحيم نريماني ظهر امروز در نخستين همايش يك‌روزه روابط عمومي‌هاي بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور در گيلان اجراي طرح توانمندسازي روابط عمومي‌هاي بنياد شهيد و امورايثارگران در كشور را از اهداف مهم بنياد شهيد عنوان كرد.
وي ادامه داد: در حال حاضر اين طرح با نخستين همايش منطقه‌اي و با حضور 12 استان كشور در گيلان آغاز شده و تا پايان امسال با چهار سمينار ديگر ادامه مي‌يابد.
نريماني ترويج فرهنگ شهادت و ايثار را از وظايف مهم و اركان اساسي بنياد شهيد بيان كرد و گفت: بنياد شهيد به عنوان يك نهاد ارزشي و فرهنگي مسئوليت خطيري را بر عهده دارد.
وي اطلاع رساني و انتقال ارزش‌هاي بنياد شهيد را بر عهده روابط ‌عمومي‌ها دانست و تصريح كرد: در اين راستا بايد توانمندسازي و جريان سازي عمومي در كل بنياد شهيد انجام شود.
سرپرست اداره كل روابط عمومي بنياد شهيد كشور رسانه‌ها را اساسي‌ترين و مهم‌ترين ابزار براي ترويج فرهنگ ايثار و ايثارگري در جامعه خواند و خاطرنشان كرد: براي اينكه بتوانيم ياد و خاطره شهدا و فرهنگ ايثارگري را در افكار عمومي جامعه براي هميشه نهادينه كنيم بايد از نقش رسانه‌ها بيشتر استفاده شود.
وي، روابط‌ عمومي‌ها را پل ارتباطي بين رسانه‌ها و سازمان‌هاي مربوطه عنوان كرد و افزود: بنياد شهيد و امور ايثارگران مهم‌ترين نهاد فرهنگي و خدماتي است و روابط عمومي‌ها بايد براي انتقال هر چه بهتر اطلاعات ارزشي اين نهاد خود را توانمند كنند و از ارتباط سازماندهي بهتري برخوردار باشند.
نريماني ارتقاي سطح توانمندي و ايجاد آمادگي در روابط عمومي‌ها را نخستين گام مهم براي رسيدگي به اهداف ارزشي بنياد شهيد برشمرد و اظهار داشت: اگر اين توانمندي‌ در روابط‌ عمومي‌ها صورت نگيرد ارزش‌ها و خدمات به خوبي انتقال نمي‌يابد.
وي برگزاري سمينارهاي آموزشي روابط عمومي‌ها را گامي اساسي براي كسب مهارت‌هاي ارتباطي در انتقال پيام‌هاي ارزشي و فرهنگي جامعه دانست و تصريح كرد: بايد براي استفاده از ظرفيت‌هاي رسانه‌هاي كشور و بين‌المللي، زيرساخت‌ها و برنامه‌هاي مهم كاربردي به درستي تعريف شود.
نريماني ارتقاي سطح مهارت‌هاي روابط عمومي‌ها را گامي مهم خواند و گفت: شناخت ارزش‌ها و عناصر مهم خبري با توجه به رويكردها و نيازهاي معنوي و فرهنگي جامعه اسلامي و انتقال آن در سطح بين‌المللي يكي از نيازهاي ضروري در حوزه خبر و اطلاع رساني است.
وي با تاكيد بر احياي هر چه بيشتر ارزش‌هاي نظام و فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه افزود: ايثارگران بزرگ‌ترين جامعه ارزشي و فرهنگي بوده كه مسئوليت معرفي آن بر عهده روابط عمومي‌ها و رسانه‌ها گذاشته شده است.
سرپرست اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل بنياد شهيد كشور در ادامه از برگزاري جشن ميلاد امام زمان (عج) در مزار شهداي كل كشور خبر داد و افزود: اين مراسم همزمان با ميلاد امام زمان (عج) و با حضور تمام خانواده شهدا و ايثارگران و مسئولان بنياد شهيد برگزار مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.